1 Ağustos 2012 Çarşamba

açılın ayol ben geldim.

hüzün kovan kuşu gelmiş g.t yanağına konuvermiş. ağzımı bozdum bozdurdular. çok sinirliyim minnoşlar ne yapacağımı şaşırmış karıştırmış patlamış bişeyler 2 ye katllanmış (sensin gereksiz)

şöyle başlamalı konuya 1 yılda yaklaşık 10 kilo aldım 76 kiloyum afedersiniz yedim sıçmadım zaar 10 kilo kolay alınmıyo delirmeli delirmemeli ama bişey var ki hayriye koca memeli. koca demişken aklıma geldi he valla 10 aylık bir ilişki içerisinde bulunmaktayım (maşşşşalllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah de yolmiyim seni) iyi gitmekte minnak sorunlar çıkıyo tebi yani ikimizde geçiş dönemindeyiz sinir stres önemli gelişme olmaması ve 3 aydır aramızda bilmemkaçyüz kilometre olması filan fıstık ( - efendim ) asıl tepemi attıran noktaaa önemli mi değil ama bu ara bişeye takmam lazım lakin takmazsam taktırıcam durduramayacaklar. (ay çok ayıp ayrıca için fesat) herneyse kilo vericem dedim görcez artık dedi puuuu boyu devrilesice başı öne eğilesice  o ne demek ayolcuğum yok böyle birşe kilom aslında iyi 67 kiloyken çok zayıftım ama göbek maşşalah tüm kilo orda toplanmış basur memesi gibi. ay neyse çok yakındım.


kisses.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder